احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قتلگاه حج!

حج سعودی به خودی خود و در حالت عادی برای ایرانیان مملو از حقارت و خسارت بوده است، چه رسد به امسال که بیش از همیشه احساس خطر باید کرد:

۱. تندتر شدن فضای تکفیر شیعیان در یک سال اخیر

۲. اعلام جنگ علنی محمد بن سلمان با ایران مبنی بر تلاش برای کشاندن صحنه نبرد سوریه به داخل کشور

۳. حادثه تروریستی مجلس با پشتیبانی عربستان

۴. کودتای سیاسی محمد بن سلمان و احتمال هرج و مرج اجتماعی و جنگ داخلی در زمان حج

نظرات (۲)

🌐 فرقه ها در دستهای پنهان استعماگران

باور به منجی و نجات دهنده که در تمام ادیان به صورت امری قطعیست و در پایان جهان براساس حقانیت خداوند ظهور منجیان الهی را خواهیم داشت.اما دشمنان و منفعت طلبان غربی همواره از نا آگاهی ٬بی اطلاعی مردم  کشورهای منطقه خاورمیانه برای تسلط بر آنها استفاده می کنند.و با به راه انداختن پادجنبش هایی بر باورهای درست مردم این کشورها خط انحراف می کشند . همیشه هستند مردمی چه اندک و چه بسیار که می پذیرند.این مردم با پذیرفتن این افراد و افکار غلط استعمارگران را در رسیدن به اهدافشان به صورت ناخواسته یاری می دهند.
 

✅ فرقه بابیت.
✅ فتنه ی سالار.
✅ فرقه بهائیت.
✅و.........بسیاری از فرقه هایی که هم اکنون در حال شکل گیری برای فتنه های جدید است.

◀️ گرچه خود این فرقه ها باور مذهبی اولیه شکل گرفتند.اما مسلما فردی  که در رأس این فرقه قرار می گیرد اهداف دیگری دارد که پس از مدت کوتاهی از شاخه ی دینی خود نیز منحرف می شوند و به دنبال منافع و مقاصد خود می روند.

◀️ در ایران و دوران قاجار که ما بیشتربن امتیازات و ضررها داده ایم و جدایی بخشی از خاک کشورمان حتی توطئه قتل ناصرالدین شاه که یکی از دلایل آن همین گونه فتنه ها و فرقه های انحرافیست مانند فرقه بابیه٬ سالار .همچنین نفوذی که  فرقه بهائیت در دوران پهلوی ضمن تمام جوامع و دستگاههای حکومتی داشت.


◀️ چه در ایران و عراق و چه در هند و چه درعربستان همواره انحرافات دینی و خرافه پرستی به راحتی باعث بوجود آمدن فرصتهایی برای غرب تا استفاده مناسب را از این افکار ببرد.
در واقع مردم  با پذیرفتن باورهای غلط خودرا در معرض پذیرفتن حکومتهای بی اساس قرار می دهند.

✅ اما وهابیت و عربستان از آن زمان که خاندان آل سعود بر عربستان چیره شده با اخوتی دیرینه بین این خاندان و محمد بن عبدالوهاب که همواره مورد احترام خاندان سعودیست و با اعتقاد به اینکه عقیده خود را با زور شمشیر بر دیکران چیره کن.با حمایتهای استعمارگران منجر شد تا منافع انگلستان به همراه شریک جدیدش آمریکا به صورت دیرینه و پایدار  تأمین شود.
در طی سالهای اخیر آمریکا به نوعی عبدالوهاب دیگریست که  سیاستهایش مورد تأیید عربستان  قرار گیرد و در عوض عربستان نیز با بمب ها و گلوله های خود که جای شمشیر دیروزش را گرفته افکارخود را مبنی بر حکمرانی برای 
 پیشبرد منافع بر تمام منطقه حاکم کند. 

🌐عربستان برای حجاج ایرانی خطرناک است.

✅ با اتفاقاتی که اخیرا در ایران و منطقه افتاد٬حملات تروریستی در ایران و تغییرات در عربستان  و روی کار آمدن مهره ی جدید غرب در این کشور حج امسال صد در صد امنیت جانی برای حجاج ما را نخواهد داشت داعش قبل از اتفاقات تهران پیام حملات تروریستی به عربستان و ناامنی کردن این کشور را ابلاغ کرده بود.
هر گونه ادعای حفظ امنیت جانی زائران ایرانی از سوی دولت از نظر بنده کذب محض است

قبل از حملات تروریستی تهران هم کاملا مشخص بود که حج امسال  هیچ امنیتی ندارد.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.