احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اگر دو روز از اعتصاب غذای کروبی گذشت و وی کارش به تشنج نرسید، بدانید او صرفا شب ها و در خواب اعتصاب غذا است و روزها مشغول بلعیدن هر آنچه ما خلق الله می خورند.

کسی که بیش از یک هفته در بیمارستان بستری بوده، چگونه ممکن است اعتصاب غذا کند و سالم بماند، آن هم با این کهولت سن و کلکسیون امراض؟! بیماری اش دروغ بوده یا اعتصاب غذایش یا هر دو؟ چه کسی حاضر و ناظر است که اعتصاب غذای لیدر روزه خواران روز قدس را گواهی دهد؟ چرا در همان بیمارستان که امکان صحت سنجی وجود داشت اعلام اعتصاب نکرد؟!

سؤال دیگر آنکه چرا انقدر دیر؟ در این هشت سال چرا نتوانست دست و دل از خورد و خوراک بکشد؟ آیا این ژست اعتصاب، همچون فضاحت اعتصاب غذای مجلس ششم به ریاست کروبی است؟ 

به نظر می رسد اعتصاب غذای برخی پادوهای جنبش سبز، سران شان را نیز در رودربایستی قرار داده که «شما چرا چنین نمی کنید» و این خبر صرفا در این راستا قابل ارزیابی است.

دیگر آنکه چرا موسوی دست به اعتصاب غذا نمی زند؟ آیا انقدر بلعیدن لقمه های حرام و خون های در شیشه شده مردم ضرورت و اهمیت دارد که چند ساعتی نیز نمی تواند ولو برای خوراک سازی رسانه های خارجی و همنوایی با کروبی دست از خوراک بکشد؟ آیا اینجا نیز موسوی، کروبی را پیشمرگ خود خواهد کرد؟

خلاصه بگویم، قاعده ای وجود دارد که منحرفان فکری و سیاسی و حتی تروریست ها ممکن است دست به اعتصاب غذا بزنند، اما مسئولان فاسدی که عمری برای غارت و سرقت و کسب حداکثری لقمه های حرام با یکدیگر مسابقه گذاشته اند امکان ندارد دست رد به حتی لقمه ای بزنند چه رسد به آنکه تا پای جان اعتصاب غذا نمایند...

#پانصد_هزار_دلار #شهرام_جزایری #رشوه  #ملک_نجومی_جماران


پی نوشت: شوی سیاسی کروبی به بهانه تضمین دولت به «پیگیری» رفع حصر، پایان یافت و شیخ حرام خوار فتنه، چند ساعت بیشتر تاب اعتصاب غذا نیاورد!

نظرات (۲)

  • اعداد اشتباه
  • این سایت9 ماهه که ایجاد شده چطوری این میزان بازدید را داشتید ؟ایا دستکاری شده 
     همه مردم در دنیا می دانند نگاه داشتن یک  فرد در بازداشت بدون محاکمه از موارد نقض حقوق ان فرد هست .معلوم نیست بر اساس چه منطقی فکر می کنید و قضاوت می کنید ؟
    اقای کروبی تقاضای محاکمه علنی دارن .سال 88 هنوز ابهامات بسیار دارد وقتی قانون را قبو ندارن و فرد بدون محاکمه را حکم صادر می کنند و حتی می گویند به اعدام محکوم می شود این  از دستاورد انقلاب هست ؟این ازادی هست که با دیکتاتوری قبل از انقلاب مقایسه می گردد ؟
    دختری در خیابان گلوله می خورد و جان می دهد ضارب الان داره راحت زندگی می کنه و دریغ از یک دادگاه و تعقیب پلیسی برای یافتن قاتل .
    چگونه  فکر می کنید این وقایع به نفعتان بوده ؟این اعتماد بنفس شکننده هست .
    پاسخ:
    1- حصر کاملا قانونی و مبتنی بر مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که حق چنین مصوباتی را دارد و از قضا آقای روحانی نیز آن مصوبه را امضا کرده.
    2- ادعای محاکمه علنی و پذیرش نتیجه یک تاکتیک نخ نما است، الان برای رهایی از حصر چنین می گویند، بعد که نوبت اجرای مجازات برسد دبه خواهند کرد. اینان ثابت کرده اند اهل قانون و قانون گرایی نیستند. نه شیوه اعتراض شان قانونی بود و نه حکم دادگاه قانون اساسی (شورای نگهبان) را پذیرفتندو در خصوص دادگاه عوامل فتنه نیز مدام بر طبل نمایشی و فرمایشی بودن آن می کوبیدند و اعترافات امثال ابطحی و عطریان فر را ناشی از شکنجه و نامشروع می دانستند. آیا یادتان رفته؟! حال همان افراد چرا باید مثلا حکم اعدام شان را بپذیرند؟!
    3- در خصوص موضوع نداآقا سلطان به دو مستند «یزدان تفنگ ندارد» و مستند دیگری از خانم مرضیه (مجری سیاه پوست پرس تی وی) که نامش خاطرم نیست مراجعه کنید. در خصوص کلیات انتخابات 88 هم به این لینک: ahmadghadiri.ir/post/62

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.