احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

🔹 احمد قدیری، نماینده بسیج دانشجویی علوم پزشکی کاشان: کاش هر روز، روز دانشجو بود تا آقای روحانی برای فرار از رویارویی با دانشجویان هم که شده، به مناطق محروم کشور از جمله سیستان و بلوچستان سر می زدند (خنده و تشویق حضار).

🔹 ‏همه ما در مفاهیم با هم اشتراک داریم و عدالت و مبارزه با فساد را به ظاهر فریاد می زنیم، اما در مصادیق به شدت سیاسی کاری می شود متاسفانه. آیا دوستان حاضر در مناظره کوچکترین انتقادی به مدرک به کلی جعلی آقای روحانی کرده اند؟ این ظلم در حق دانشجویان نیست که باید با صرف وقت و هزینه بسیار، مرحله به مرحله مدارج علمی را طی کنند اما فردی با مدرک تقلبی از همه سبقت بگیرد؟

🔹 ‏تشکل زدگی و اینکه گمان کنیم هر که در تشکل ها عضویت دارد عضوی از جنبش و جریان دانشجویی هست و هر که عضویت ندارد به کلی فاقد حیات سیاسی اجتماعی است، به غایت غلط است.

🔹 ‏یکی از عوامل رکود علمی و کاهش تعداد مقالات معتبر در کشور مسئله معیشت است و اینکه اساتید کمتر فراغ بال دارند برای تولید محتویات علمی.

🔹 ‏دوستانی که بسیج را به نداشتن استقلال متهم می کنند چون در ساختار سپاه تعریف می شود، آیا دقت دارند که همین مغلطه نسبت به خودشان و تشکل متبوعه وارد است. آنان نیز تشکلی زیر ساختار دانشگاه و وزارت علوم هستند و بودجه دریافت می کنند، پس ما هم بگوییم آنان زلفشان به زلف دولت گره خورده است؟!

🔹 ‏هر یک از ما دو هویت داریم، هویت دانشجویی و شهروندی. با این همه مشکلات ریز و درشت کشور، یکبار از خودمان پرسیده ایم ما به عنوان یک شهروند و یک دانشجو برای ایران چه کرده ایم؟

🔹 ‏احمد قدیری، در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه با وجود این همه تخلف در مدرک تحصیلی آقای روحانی، چرا شورای نگهبان وی را تأیید صلاحیت کرد، گفت: این سوالی است که ما هم داریم، اما وقتی آقای اژه ای می گوید رئیس جمهور در ماجرای دستگیری برادرش تهدید به «جنگ» کرده، قاعدتا در این خصوص نیز مسئله مشابهی مطرح بوده است.

🔹 ‏قدیری، در پاسخ طعنه یکی از حضار که علت نشستن بر کرسی مناظره را «آقا زاده» بودن وی دانست، گفت: حضور سه مهمان دیگر نشان می دهد این مسئله ربطی به آنچه ذکر می کنید ندارد و همه بنا بر اندیشه های خود دعوت شده ایم (تشویق حضار).

🔹 ‏‏احمد قدیری، در پاسخ به سخن علی رفیع زاده، مسئول دانشجویی ستاد روحانی، مبنی بر مسامحه بسیج دانشجویی و تشکل های انقلابی با قوه قضائیه گفت: ما در زمان بر عهده داشتن سیاسی بسیج دانشگاه علامه نامه ای علنی به رئیس قوه زدیم و انتقادات صریحی را مطرح کردیم و نیز شخصا به دلیل اعتراض و انتقاد به عملکرد رئیس مجلس، توسط همین قوه قضائیه دادگاهی و محکوم شدم. وی افزود: بعید می دانم هزینه ای که بنده دادم را شما داده باشید، با این حال چطور شما که وابسته ستاد روحانی هستید، من را متهم به وابستگی به قدرت می کنید؟!

🔸 این مناظره که به همت تشکل های دانشگاه علوم پزشکی کاشان صورت گرفته بود از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ ادامه داشت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.