احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نیمه پنهان روحانی

شیخ حسن روحانی، از درخواست قطع دست مخالفان حجاب اجباری تا تقاضای به دار آویختن توطئه‌گران در نماز جمعه:

1. سخنان شیخ حسن روحانی در مخالفت با حجاب اختیاری: «چرا یک #بی‌سواد برمیداره تو روزنامه می‌نویسه ما تو اسلام حجاب نداریم؟ چرا مجازاتش نمی کنند؟ #چرا_دستش_را_نمی‌برند؟».

t.me/www_rasaee_ir/6595

2. خاطرات روحانی از ابتکار خود در اجباری نمودن حجاب: «در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب را #الزامی کنیم، که #آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد. طرح #اجباری شدن حجاب در ادارت مربوط به ارتش، به عهده #من گذاشته شد و بدین جهت در #گام_اول، همه زنان کارمند مستقر در ستاد مشترک ارتش را که نزدیک به سی نفر بودند، جمع کردم و پس از گفتگو با آنان قرار گذاشتیم از فردای آن روز با روسری در محل کار خود حاضر شوند. زنان کارمند که همگی به جز دو یا سه نفر بی‌حجاب بودند، شروع کردند به #غرزدن و شلوغ کردن، ولی من #محکم ایستادم و گفتم: از فردا صبح دژبان مقابل درب ورودی موظف است از ورود خانم‌های بی‌حجاب به محوطه ستاد مشترک ارتش #جلوگیری کند. پس از ستاد ارتش، نوبت به نیروهای سه‌گانه رسید. در آغاز به پادگان دوشان‌تپه رفتم و همه کارمندان زن را که تعداد آن‌ها هم زیاد بود در سالنی جمع و درباره حجاب صحبت کردم. در آنجا زن‌ها خیلی سر و صدا راه انداختند اما من #قاطعانه گفتم: این #دستور است و سرپیچی از آن جایز نیست. بعد توضیح دادم که ما نمی‌گوییم چادر سر کنید، بحث چادر مطرح نیست، سخن بر سر استفاده از روسری و پوشاندن سر و گردن است. در نهایت، در آنجا هم گفتم به دژبان دستور داده‌ایم از فردا هیچ زن بی‌حجابی را به پایگاه #راه_ندهند. در نیروی زمینی و نیروی دریایی نیز برای کارمندان زن صحبت کردم و با خواندن آیات و روایات و کشاندن بحث حجاب به مسائل اجتماعی و سلامت جامعه و ارائه دلایل مختلف درباره لزوم حجاب، موضوع را تبیین کردم و دست آخر نیز با #بخشنامه، رعایت حجاب #الزامی شد».

t.me/iranoralhistory/1580

3. درخواست روحانی مبنی بر به دار آویختن توطئه‌گران در نمازجمعه: «#توطئه‌گر ها را خوبه که در مراسم #نمازجمعه بیاورند و به دار #آویزان کنند تا #مردم هم مشاهده کنند و تأثیرش ثأثیر بیشتری باشه».

t.me/tanzym/10595

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.