احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

‏۱. ائتلاف ضدانقلاب از رجوی و پهلوی تا رسانه‌ها و سلبریتی‌ها که از فراخوان ۳ روزه حمایت کرده بودند، ۵ باخت بزرگ را یکجا برای خود رقم زدند: شکست در اعتصاب، تجمع محله‌محور، تجمع میدان آزادی، آشوب در دانشگاه‌ها و از همه مهمتر انتحار با خبرسازی دروغ و رسوا در موفق نامیدن افتضاحات خود!

‏۲. جالب آنکه با بروز آثار شکست در ۱۴ آذر و ریزش گسترده بدنه اجتماعی آشوب، اتاق فکر دشمن بلافاصله بر آن شد تا ناکامی در ناآرامی را با تحرکات چهره‌های فاسد سیاسی در ۱۵ و ۱۶ آذر، جبران کند: ادعای تجاوز عبدالحمید، بیانیه خاتمی و چندمین اعلام برائت همسر شیخ علی تهرانی از رهبر انقلاب.

‏۳. ممکن است گروهک‌ها و سرویس‌ها، برای جلوگیری از موج یأس، ترس و ریزش پیاده نظام خود، اکنون دست به عملیات جبرانی بزنند، و ممکن و محتمل است با وقفه و بازسازی ۳ هفته‌ای، پس از موج ۳ ماهه اول که ختم به فراخوان خفت‌بار ۳ روزه گشت، با بسته جدیدی از خرابکاری، خیز دوم را در ۹ دی بردارند.

‏۴. همه باید بدانیم که آشوب و اغتشاش در براندازی موضوعیت ندارد. این حربه تنها یک سلاح اجتماعی و پرکاربرد در جنگ ترکیبی است.
نه آشوب تمام شده و نه به فرض محال اتمام، تمام دشمنی قرار است از آن مجرا رخ نماید.
خیال خام ختم غائله، خطای فاحش محاسباتی است که تنگه احد دیگری را رقم می‌زند.

‏۵. دشمن درحال بازسازی و بازیابی خود است؛ همچنانکه پس از آبان ۹۸، با وجود خروش عظیم ملت در تشییع پیکر سردار سلیمانی، موج دوم آشوب را در دی ۹۸ رقم زدند.
این بازی، برای آمریکا و اسرائیل، بازی مرگ و زندگی است.
تا موج دوم ناآرامی‌ها زمانی نمانده.
اندک فرصت را برای تبیین مغتنم بشماریم.
۱۴۰۱/۹/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.