احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

موضع گیری روحانی در خصوص پرتاب موشکی سپاه نیز متوهمانه و رندانه بود. فکرش را هم نمی کردم با معطوف کردن مسئله به شورای عالی امنیت ملیِ تحت امرش، این موفقیت ناشی از تدبیر و فرمان فرمانده کل قوا را مصادره نماید. آن هم درست در اوج تکاپوی توطئه برجام منطقه ای و نهایت انفعال در برابر مصوبه تحریمی سلاح های متعارف ایران در سنای آمریکا.

نظرات (۲)

ضمن احترام به سپاه باید عرض کنم که مواردی هست که باید روشن شود .برای مثال  ما نیاز به بخش خصوصی فعال داریم تا کار ایجاد کنه .اما برای این  موضوع بخش خصوصی باید فرصت مساوی در گرفتن فرصت های کاری اقتصادی را داشته باشه .یک ارگان پر قدرت نظامی که مدیونش هم هستیم براحتی کار را از چنگ بخش خصوصی خارج می کند .حتی سیستم قضایی مقابلش کم می اورد .پس بهتره این برادران عزیز به کار اصلی خود مشغول شوند. 
پاسخ:
کار قرار گاه سازندگی سپاه فعالیت های مرسوم اقتصادی نیست، سازندگی است
پروژه هایی که می گیرد را دولت می دهد و اجباری در کار نیست (ارجاع به صحبت های جهانگیری با زیباکلام)
کل مستخدمین سپاه در قرارگاه 2 درصد است و باقی بخش های خصوصی هستند که با سپاه کار می کنند
📢 سپاه قلب ❤️ مردم ایران🇮🇷

🌐 تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی از همان ابتدا نقطه عطفی برای عظمت امروز ایران بود.

🔹 تشکیل سپاه با آرمان های اسلامی و ایرانی در مقابل انهدام  شبکه ی وسیع ساواک  که توسط آمریکا و با همکاری  بسیار نزدیک موصاد اسرائیل صورت گرفته بود می توانست مرهمی براندوه کل زخم های ایران باشد.

🔹 سپاه از دوران جنگ هشت ساله تمام غیرت خود را  در دفاع از خاک و امنیت پنهان ایران که بخش مهمی از  استراتژی نظامی یک کشور است را تا به امروز با موفقیتی شگفت دنبال می کند و  می تواند این ادعا را داشته باشد که امنیت در منطقه خاورمیانه امروز مدیون تلاش سپاهیان کشور ایران است.

🔹 سپاه دانش را وارد تمام عرصه های نظامی ایران کرد و پیشرفت نظامی را تا به اوج اقتدار کشور رساند.

🔹 سازندگی از دیگر وظایف یا اقدامات خود جوش سپاه به عنوان پایه و ارکان اصلی نظام است که از ابتدای انقلاب و بعد از جنگ هشت ساله برای ترمیم خرابیهای جنگ وارد عرصه میدان شد.

🔹 و اکنون با همکاری سپاه در عرصه اقتصاد می توان پایه های قدرت و پیشرفت ایران را که در گرو امنیت و چرخش چرخ اقتصاد است کاملا مستحکم کرد. 

🕐 آری گذر زمان به ما ثابت کرده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می تواند پشتوانه ی محکمی در رأس کشور باشد.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.